Veelgestelde vragen


+
Bij het aanmelden krijg ik de foutmelding ‘E-mail ongeldig’. Hoe kan dat?
Vanwege de privacy van persoonsgegevens vermelden we niet waarom het e-mailadres ongeldig is. Waarschijnlijk krijg je deze melding omdat je al eerder een account hebt aangemaakt voor een dienst van Medicinfo (bijv. medischdeskundigen.nl). Je kan met dat account inloggen. Je hoeft je dus niet opnieuw aan te melden.
+
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Je kan een nieuw wachtwoord instellen als je deze bent vergeten. Ga daarvoor naar ‘Inloggen’ en klik op ‘Wachtwoord vergeten’. Vul vervolgens je e-mailadres in en klik op ‘Verstuur wachtwoord wijzigen e-mail’. Je ontvangt een e-mail met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
+
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Vertrouwelijke of persoonlijke informatie van de gebruikers van onze diensten worden door ons gerespecteerd en behandeld volgens de regels van de privacywetgeving. Alle medewerkers die eventueel toegang zouden kunnen hebben tot persoonsgegevens zijn gescreend aan de hand van een VOG en hebben een geheimhoudingsverklaring ondertekend. Onze BIG-geregistreerde medewerkers hebben daarnaast nog een geheimhoudingsplicht vanuit beroepsgeheim. In onze privacyverklaring is meer informatie te vinden over hoe wij omgaan met privacy en persoonsgegevens.
+
Hoe lang duurt het voordat ik advies krijg van de medisch specialist?
Je bespreekt je vragen eerst met een van onze medisch verpleegkundigen. De verpleegkundige helpt je bij het structureren van je vragen en zorgt ervoor dat je goed voorbereid bent voor het gesprek met de specialist. Vervolgens neemt de medisch specialist binnen 3 werkdagen contact met je op.